Nagrywarka CD-RW jaka?

Autor: Kosiarz (koszni_at_poczta.onet.pl)
Data: Thu 06 Jan 2000 - 23:09:20 MET

Yo!
Mój kumpel ma problem: chciałby kupić nagrywarkę
Jedyne źródło informacji jakie ma to pismo CHIP ;), jako obiekty
zainteresowań
wybrał sobie:
Yamacha CDRW 8424
Yamacha CDRW 4416 E
LG CED 8042B /4Mb bufor/
Mitsumi ?
Creative ?
Niezbyt jest zainteresowany kupnem czegoś na SCSI choć IMHO najlepiej by
było.
Jego sprzęt to: AMD K5 100, FSB 66max, 64 Mb simm ram, 4,3 HDD bez ultra DMA
CDx8
Sprzęt w/g mnie nie będzie zabójczo eksploatowany max. 5 CDR/tydz., powinien
za to być bezproblemowy, kosztować max 1400 zł i współpracować z posiadanym
sprzętem.
Pyta mnie o radę, ale ja nie mam nagrywarki i nie jestem w temacie
/w/g mnie TEAC, MITSUMI/
Szanowni Grupowicze - doradźcie coś rozsądnego.

Kosiarz
PS: Proszę o kopie odpowiedzi na priva: koszni_at_polbox.com