Re: 3 tysiaclecie rozpoczyna sie 1.1.2000

Autor: Andrzej Lawa (lawa_at_priv1.onet.pl)
Data: Wed 05 Jan 2000 - 00:04:23 MET

Użytkownik Tomasz Czapla <czaplat_at_zetokat.com.pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:lhYb4.9993$N3.235087_at_news.tpnet.pl...

[ciach]

> Ja juz nie wierze, ze expert jest taki jaki jest. On juz tylko udaje
glupka,
> zeby "rozkrecic" dyskusje o byle czym. Expert dawno wie co i jak, a my sie

Myślisz, że można aż tak dobrze udawać ostatniego kretyna? Przez tyle czasu
i w tylu miejscach?

Hmmm... Prawdopodobieństwo jest IMHO nikłe, ale...

> dajemy mu nabrac i staramy sie mu tlumaczyc wszystko jak "pastuch krowie".

[ciach]

A, nie ważne, czy tylko udaje debila, czy debilem jest. Grunt że jest z
niego niezły ubaw, czyż nie? Myślisz, że bym tak uparcie ciągnął ten wątek,
gdybym nie czerpał z tego perwersyjnej przyjemności? ;>