Re: Problem z CDRW-Yamaha 4416S !!!!

Autor: Jacek Skanik (jskaznik_at_helion.com.pl)
Data: Fri 07 Jan 2000 - 00:13:22 MET

> Posiada on Nagrywakre SCSI YAMAHY i od jakiegos czasu nie chce mu sie
nagrac
> zadna plyta
> Caly czas pojawia sie komunikat : Buffer underrun nie zaleznie od tego co
> jest zrodlem danych( twardy dysk, kopia CD).

Zepsuta nagrywara - 100%. Kumpel ma sklep - sprzedal 3 tanie nagrywary i 2
wrocily. Obie dawaly buffer underrun, a nagrana plytka (do pewnego miejsca)
byla jakby nierowno nagrana (jakby laser swiecil raz mocniej raz slabiej).
Obie zostaly wymienione na nowe. Najprawdopodobniej byla jakas felerna
partia, ale nie swiadczy to dobrze o nowych produktach YAMAHA. 4260 byly nie
do zdarcia - wiem bo mam, ale ani 4416 ani 6416 to bym nikomu nie polecil.
Chyba szybciej HP8100/9100 (nie mowiac o TEACu - jak sie nie chce RW to jest
najlepsza lub PLEXTORze).

Jacek Skaznik
jskaznik_at_helion.com.pl