Re: Płyta główna AT dla Celerona PPGA - pomocy gd

Autor: Lodek (lodek_at_polbox.com)
Data: Thu 06 Jan 2000 - 23:46:40 MET

> Czy to prawda że w Polce nie można kupić dobrej jakości płytę główną dla
> Celerona na AT?
> Szujkałem :
> Asusa MEW-B
> Gibabyte GA - 6VA7 , GA-6LA7
> Atrenda numeru nie pamietam
>
> Wszędzie gdzie dzwonilem mówiono mi że do Polski nie sprowadza się tych
> płyt.
> czy taka jest prawda ?
> może wiecie coś na ten temat.

Bzdury. Twój post jest trochę stary, ale właśnie się dopiero teraz na niego
natknąłem, więc odpowiadam. Mniej więcej dwa tygodnie temu widziałem np.
płytę ASUS P2B-B (sam zresztą mam taką w jednym komputerze) na Chłodnej w
Warszawie. NMormalnie , na wystaiwe stało sobie pudełko i że niby do
kupienia. P2B-B jest zarówno dla AT jak i dla ATX (tzn. złącze zasilania),
u mnie chodzi w obudowie AT. Bardzo dobra płyta, polecam, chipset może
trochę stary, ale jary.

Pozdrawiam,

Piotr "Lodek" Hosowicz
Zajrzyj na moją stronę z freewarem: