PanaSync SL90

Autor: Sliver (sliver_at_poczta.onet.pl)
Data: Thu 06 Jan 2000 - 22:14:00 MET

Pare dni temu napisalem prosbe o opinie na temat monitorkow LG Flatron (dz
ieki za odpowiedzi), pojechalem do sklepu, ogladalem 3 egzemplarze i rece mi
opadly... Nie wiem czy one wszystkie tak maja ale tamte 3 mialy obraz jak
przez mleko!! No i odechcialo mi sie Flatrona... Sprzedawca pokazal mi Pan
asonica PanaSync SL90 19" i teraz dopiero zobaczylem monitorek!! I mam pyt
anko, co o nim myslicie (pewnie i tak bedzie to musztarda po obiedzie bo juz
go zamowilem:))), nie mniej jednak prosze szanownych grupowiczow o opinie na
temat tego sprzetu, a moze ktos go uzywa? Z gory dziekuje za odpowiedzi!!

Sliver