Kochany Zoltrix :-P

Autor: Piotrek (piotrek_at_cds.pl)
Data: Thu 06 Jan 2000 - 21:30:00 MET

Nie wiem czemu wszyscy tak nienawidza modemow Zoltrixa (?)
Sam posiadam Zoltrixa 33.6 (FMVSP336i) od dwoch lat i jestem z niego
straaasznieee zadowolony! Zawsze, ale to zawsze laczy mi sie przy
33600 a transfer z dobrego, szybkiego serwisu nigdy nie spada ponizej
4.1kb/s !!! To prawda, korzystam z GetRighta v411 a on dobrze
wyswietla szybkosc pobierania, do tego mam takze Rejestrator Polaczen
Modemowych v1.2, ktory pokazuje taki sam transfer. Jestem dumny z
mojego dosc starego juz modemiku :-)

PS: Musialem cos napisac na ten temat, sorki ze tak duzo :)

------
Pozdrawiam, Piotrek
http://piotrek.cds.pl
ICQ: 53675426