Odp: !!! PECETOWCY POMOZCIE - POTRZEBNA POMOC !!!

Autor: Hamer Hamerski (hamerpo_at_polbox.com)
Data: Thu 06 Jan 2000 - 22:07:21 MET

Użytkownik Adam Witkowski <witkowski_at_poczta.fm> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:852qpq$osd$1_at_sunsite.icm.edu.pl...
> Panowie i Panie mam pytanie dotyczace podlaczenia kamery Hi8 do mojego
kompa
> w jaki rozsadny cenowo sposob mozna to zrobic. Za wszystkie porady
serdeczne
> dzieki. Jezeli mozna prosic to podajcie takze ceny owego sprzetu
potrzebnego
> do podlaczenia.

Matrox Marvel G200 702/576 cena uzywanej ok. 750 zł, nowej ok. 1.200,
wkrotce ma byc Marvel G400
Miro Video DC10+ 720/576 - cena ok. 1400 zł - kiepskie oprogramowanie ale
chodzi z Adobe Premiere.
Miro Video CD30+ zintegrowana z karta dzwiekowa + pelna wersja Adobe
Premiere 5.1 - ok 3.500 zł
i tak mozna licytowac do ok. 14.000 zł (oczywiscie za karty do domowego
uzytku, w profesjonalnych nie ma gornej granicy), jesli masz jakies
szczegolowe pytania zapraszam na PRIVa gdyz jestem tu gosciem.

--
Hamer
hamerpo_at_priv.sos.com.pl