Re: Zewnetrzny CDR albo cos innego do backup'u?

Autor: Tomasz Łukaszewicz (tomasz_at_patrz.adres.w.podpisie)
Data: Thu 06 Jan 2000 - 19:08:39 MET

mkochano_at_tmp.iem.pw.edu.pl (Michal Kochanowicz) wrote:
>A jak to cos komunikuje sie z komputerem? Ciekawi mnie predkosc
>transmisji...

   Jesli nagrywarka jest SCSI, to nie ma problemu: taka nagrywarke umieszczona
w zewnetrznym boxie laczysz z komputerem przy pomocy kabla SCSI. Karty SCSI
maja oprocz laczy na plytce takze gniazdo zewnetrzne i z nim polaczysz
nagrywarke, nie tracac nic na predkosci SCSI.

--
Tomasz Łukaszewicz
tomek_at_tibet.mimuw.edu.pl