Pomocy

Autor: Amarth (thalion_at_promail.pl)
Data: Thu 06 Jan 2000 - 17:03:50 MET

Mam nadzeje, ze nie popelniam bledu zadajac pytanie na tej grupie ale innej
bardziej odpowiedniej nie znalazlem :(( ( jakby co to wielkie sooorryyyy)

Mam powazny problem zmienialem polozenie partycji Partition Magic'em chyba
4.0 i w wyniku tego zabiegu stracilem dostep do jednej z partycji ( jest
pusta pod win98) .
Doszedlem do tego ze partition magic przniosl dane ale nie zmienil adresow
do nowych clustrow w ktorych sa pliki( poprostu pozostawil te stare). Disk
editem znalazlem offset tego przesuniecia tzn 614 clustrow i jest
najprawdopodobniej staly dla calej partycji.
Moge odzyskiwac plik po pliku wyliczajac nowy cluster poczatkowy i koncowy a
nastepnie zapisujac dane do pliku .
Ale tam bylo ok 10 000 plikow ( i jest nadal )!! z czego ok 700 to b.wazne
dane!!!!
i teraz pytanie czy jest jakis prostszy sposob na zobaczenie tej partycji
pod win98 po to tylko aby zgrac te dane?????!!!!

Bardzo prosze o POMOC !! lub o rade gdzie zadac to pytanie !!