Re: Modem Motorola 3265 FAST

Autor: Jarek Bokszczanin (drawsko_at_inet.com.pl)
Data: Thu 06 Jan 2000 - 16:05:16 MET

> Mam dostep do 2 modemow Motorola 3265 FAST
> Podobno niedawno byly kupione po 2500 zl za sztuke, czy ktos wie cos o
> tych modemach? Ile moze to byc teraz warte i do czego przydatne
> (wydaje mi sie ze wykorzystywanie tego do internetu przez 0202122 to
> czyste swietokradztwo :)

Z tego co wiem, modemy te wykorzystuje sie do stałych łącz ( tak jak u nas
:)) ), także masz racje że to świętokradztwo :))).

Ale jak kogoś stać na taki modem to może łączyć się na 0202122. Przynajmniej
nie ma problemów na słabych łączach i żadko zrywa połączenie.....

Jarek Bokszczanin
Internet: jarkozi_at_box43.gnet.pl
WWW: thebeast.topnet.pl
GSM: 603117348