Problemy z CL366

Autor: ==G_E_R_I== (sklenarikova_at_priv6.onet.pl)
Data: Thu 06 Jan 2000 - 15:23:09 MET

Witam !
Jestem tutaj calkiem nowy i mam pewien problem otoz. Moj ojciec kupil do
hurtownii komputer podaje konfiguracje:
CL366 MHz, 32 RAM, 6,4 GB twardy WDC, Monitor 15 Daewoo, cd 48 BTC, S3 trio
3d 2x AGP 8 Mb, Plyta System Board M726T,
Wszystko w Dos dziala bez zarzutow klopoty pojawiaja sie po zainstalowaniu
Win98SE, wtedy to po pewnym czasie okolo 1 godzina komputer sie zawiesza
pokazujac ze IE spowodowal blad, pozniej po zresetowaniu pojawia sie napis
"podczas inicjalizacji urzadzenia CONFIGMG (...) system Windows ponownie
uruchomi komputer."
I uruchamia, scandisk znajduje jakis plik o dlugiej nazwie, przywraca
poprzedni rejestr i Win znowu chodzi przez godzinke.
Co to moze byc ? Zle drivery czy moze wiona sprzetu ? Pomozcie prosze !!!

Pozdrawiam GERI
My Police Page http://www.sexposterunek.w.pl
Pilka Nozna L.Dyskus. mailto:robot_at_comart.com.pl
Wpisz join pilka
E mail: geri_at_poczta.fm

Newsy przez www ? Sprawdz http://www.newsgate.pl