Odp: Jaki naped DVD?

Autor: Twardziel (majmariu_at_kki.net.pl)
Data: Thu 06 Jan 2000 - 13:05:44 MET

Użytkownik Krzysztof Niekrasz <krzycho_at_graff.com.pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:O4Zc4.22569$N3.530021_at_news.tpnet.pl...
> Witam!
>
> Czy ktos moglby mi polecic dobry naped DVD?
> Dobry to znaczy taki, ktory nie przestanie czytac po
> 6 miesiacach oraz taki, ktory normalnie czytal bedzie
> plyty CD (z tego powodu odpadaja np Samsungi)
>
> Krzysiek
>
> 10/40 Pioneer DVD 114 z firmware 1.24 - czyta wszystko jak leci (takze
CDRW) i diabelnie szybki - pierwszy z napedow, ktore testowalem (CDspeed,
DVDspeed) i wyniki byly l e p s z e niz podaje producent.
W sieci jest firmware, ktore robi z tego napedu tzw. Region Free
pozdr

--
      * TWARDZIEL *
   majmariu_at_kki.net.pl