Re: NT40 & UDMA66

Autor: Szymon Otrysko (simono_at_student.uci.agh.edu.pl)
Data: Thu 06 Jan 2000 - 11:00:10 MET

Padre wrote:

> Hi,
>
> Jak zainstalować NT4.0 na dysku 13 GB (1 partycja) podlaczonego do ATA66?

Ja musialem postawic NTka na nowo przy instalacji Hot Roda 66. Musisz
uzyc trzech dyskietek instalacyjnych (nie da sie poprzez winnt.exe /b)
Nastepnie definiujesz dodatkowy kontroler "s" i ladujesz driver z
dyskietki. Sprobuj wczesniej zainstalowac driver nie wkladajac
kontrolera
z dyskami podpietymi do MB, nastepnie wloz kontroler podepnij dyski
i powinno wstac (u mnie wstalo na jednym kompie a na 2 juz nie)

--
pzdr.
simono