Re: Opinie o Minolta PagePro 8(L)

Autor: KxC (kac_13_at_poczta.onet.pl)
Data: Thu 06 Jan 2000 - 08:34:18 MET

>600dpi,
>
>Ja. Jest debesciarska, jeden minus znany mi to to ze duzo miejsca zajmuje i
>dostanie sie do slotu na ram zajelo mi 15 minut.
>
>Pozatym jest bezbledna. Jak masz konkretne pytania, to pisz na priv.

KxC
Pardon mam pytanko
jestem posiadaczem od blisko 3 lat Minolty PagePro 6 (drukarka ogólnie
super)
ale jest małe ale.....dość marne stery formalnie napisane (GDI ) dla WIN
3.11
Jak sprawa wygląda w PagePro 8.
Wiem że PegePro 6 i 8 mało różnią się od siebie (szybkość wydruku) więc
chciałbym spróbować driverów ósemki.
pzdr

--
Newsy przez www ? Sprawdz http://www.newsgate.pl