Re: Nowosci na 'www.najtaniej.w.pl'

Autor: Jacek Chmielewski (nic_at_poczta.fm)
Data: Wed 05 Jan 2000 - 23:23:06 MET

Dnia Mon, 03 Jan 2000 22:27:54 GMT, Tomek Bilski <tbilski_at_wlkp.top.pl>
napisał(a):

>sa tez jeszcze tansze (Action-Garbary, Komputronik-Grochowska)

Zgadza sie - ale w momencie uaktualnienia porownan ROM i Action nie
pracowaly -- INWENTURA ;)

Najnowsze -- mam nadzieje juz pelniejsze -- porownania w nastepny
poniedzialek.

--
Jacek Chmielewski                         "ONE LIFE, LIVE IT"
mailto:nic_at_poczta.fm