Odp: Modemy Zoltrix

Autor: Big Piotr (jamrpz_at_bastion.open.net.pl)
Data: Wed 05 Jan 2000 - 22:55:21 MET

Witam
Nie wytrzymałem. Mam Zoltrixa Spirita, w zasadzie działa, jeden z
niewielu Zoltrixów, które chodzą pod callbackiem. Moja rada: kupuj
jakikolwiek (tani) ale ZEWNĘTRZNY. Każdy Zoltrix w mniejszym lub w
większym stopniu korzysta z zasobów CPU, a to nic dobrego pod Winzgrozą
nie wróży. Modem zewnętrzny musi sam wykonywać wszystkie komendy i przez
to jest bardziej stabilny. Różnicę w cenie zaoszczędzisz na stabilnych
połączeniach bez zerwań.
Pozdrówko Piotr.