Re: pliki cookie

Autor: Roger (roger_at_thunder.t4.ds.pwr.wroc.pl)
Data: Wed 05 Jan 2000 - 22:22:39 MET

"Krystian" <kkblue_at_poczta.wp.pl> wrote in message
> Chcialbym sie dowiedziec czegos wiecej o tych plikach, do czego sluza,
przechowuja najczesciej pewne informacje o uzytkowniku np:
jesli wypelniales formularz na jakiejs stronie, to jesli wejdziesz ponownie
na nia to nie bedziesz musial wypelniac wszystko od nowa, bo dane zostana
pobrane
z cookie. To czy cookie zostanie wykorzystane decyduje ( nie jestem pewien)
programista webowy piszacy strone www i przegladarka
Ogolnie cookie wykorzystuje sie do zapisywania pewnych preferencji
uzytkownika

>W IE wersja 5 nie ma chyba mozliwosci ustawienia
> akceptowania plikow cookie. W poprzedniej wersji ustawialo sie to w
opcjach
> internetowych/zaawansowane. Moze gdzies to przeoczylem?

Internet options->Security i tu masz dwie mozliwosci
suwakiem ustawiasz sobie zadany poziom zabezpieczen lub ustawiasz
wlasne za pomoca Custom level

Roger