Propozycja

Autor: Alotto (alotto_at_polbox.com)
Data: Wed 05 Jan 2000 - 18:47:42 MET

Witajcie.

Jeżeli ktoś z was ma interesuje się grami liczbowymi i ma do tego ochotę

przetestować program mojego autorstwa zapraszam do korespondencji.

Program obsługuje dwa chyba najbardziej popularne systemy gry w MULTI
LOTKA. Napisany jest pod Windows 95 i dość ładnie pracuje. Potrzebuję
ochotników, którzy przetestujš go i spróbujš poddać swojej ocenie.

Liczę także na ew. sugestie modernizacyjne.

Proszę napisać na mojego maila alotto_at_polbox.com mały liścik, a ja za
darmo prześlę wersję instalacyjnš.

Dziękuję i zachęcam do współpracy (w końcu ew. można na tym zarobić).