Re: Przegrywanie EuroPlusa

Autor: Trane (trane_at_poczta.fm)
Data: Wed 05 Jan 2000 - 18:00:12 MET

Wojciech Grobel <wojteg_at_zeus.polsl.gliwice.pl> wrote:
| Trane napisał(a) w wiadomości: <84dtd5$qt5$1_at_sunsite.icm.edu.pl>...
| A czy do nagrania takiej płytki z błędami nagrywarka musi być
jakaś
| specjalna? Tzn. czy musi wspierać coś, czego nie wspierają
wszystkie (tak
| jak jest np. z overburn'em)?

Szczerze mowiac, nie uzywalem tego softu, ale kiedys w rozmowie na
ICQ niejaki B_at_nita bardzo pochlebnie wypowiadal sie na temat tego
programu. Jakos nie mialem okazji, zeby przetestowac kopiowanie
zabezpieczonej przed tym plyty.Byc moze znajdziesz odpowiedzi na
Twoje pytanie w helpie do Blindreada. Ewentualnie pytaj B_at_nity -
b_at_nita@carinthia.com
Jesli jestes zainteresowany innym softem do robienia dokladnej kopii
CD, to polecam CloneCD - lezy tu:
http://www.elaborate-bytes.com/CloneCD/english/ Ma on pewne
wymagania, jesli chodzi o nagrywarki (moze byc konieczny upgrade
Biosu do najnowszej wersji) . Wykaz nagrywarek i czytnikow CD, ktore
akceptuje CloneCD jest w helpie. Na mojej nagrywarce - bardzo
przecietnej, bo CDD3610 Phillipsa po zrobieniu upgrade'u Biosu do
najnowszej wersji 3.09 CloneCD chodzi jak zloto. Nie mam pod reka
zadnej specyficznie zabezpieczonej przed kopiowaniem plyty CD, wiec
jakbys cos "przetestowal" z pozytywnym rezultatem, to daj znac na
e-maila.

Pozdrawiam!
Trane
trane_at_poczta.fm