Re: poczta.onet.pl

Autor: holyboy (holyboy_at_thewatercooler.com)
Data: Wed 05 Jan 2000 - 17:04:11 MET

Użytkownik Sebek <sebek_at_iname.com> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:xMHc4.19563$N3.458165_at_news.tpnet.pl...
> Czy ktoś ostatnio z szanownych grupowiczów zakładał sobie konto na ww
> serwerze. Na stronie login i hasło są przyjmowane, przez Outlooka już za
> cholerę.... Serwery wpisałem jako priv6.onet.pl. Ciecie z info nie
> odpowiadają na listy. Poradźcie coś.

zgadza sie maja jakies kanaly

najlepszy byl komunikat dzisia okolo 12 po wejsciu na strone "komunikaty
techniczne"
"provider has a fatal error" czy jakos tak
byl jeszcze jeden zabawniejszy tekst ale chwilowo zapomnialem.