Odp: Windows 2000 (opinie)

Autor: Blazej (ppblazej_at_polbox.com)
Data: Wed 05 Jan 2000 - 16:53:21 MET

Użytkownik AudioTechnica <audiotechnica_at_prodigy.net> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:84j39c$3v66 > Ja mam wersje Final no i wszystkie moje
> programy oraz gry a takze caly bez wyjatku
> sprzet chodza MIODZIO :)))).
>
> --
> AudioTechnica
> (or compatible)
> * * *
> The greatest oxymoron of
> all times - Microsoft Works...
Witam
M.in pod wpływem tego co napisałeś o wersji final, zainstalowałem
ją w moim PC, oczywiście jako drugi system po W.98.
Niestety nie mogę zainstalować karty graficznej . Domyślnie program
instalacyjny chce instalować na W.NT ale później
pojawia sie komunikat o braku tego systemu. Zainstalowałem
go przede wszystkim do obróbki dźwięku i serfowania po inecie
Niestety z tym drugim bez karty graf. ciężko. Mam pytanie,
w jaki sposób intalowałeś sprzęt i czy bez pomocy dodatkowego
oprogramowania?
Z poważaniem
Błażej z Lublina
P.S.