Re: low-level format - pytanie

Autor: Dariusz Flaga (dflaga_at_elektron.elka.pw.edu.pl)
Data: Wed 05 Jan 2000 - 16:31:36 MET

> padl mi dysk ( Segate 250MB), szkoda mi go wywalic, wiec mam pytanie jak
> sformatowac go na niskim poziomie gdy nie ma takiej opcji w BIOSie? Wydaje
> mi
> sie ze tylko tak moge odzyskac dysk ( lub go dobic :-) ). jesli macie inne
> pomysly to chetnie skorzystam.

Poszukaj specjalnego softu na stronach ST.
Czesto producenci wypuszczaja takie programy do diagnostyki i innych
zabaw z dyskami - m.innymi formatowania LL.
Ale zanim to zrobisz radzilbym sie upewnic co padlo - elektronika,
mechanika, czy nosnik.

--
Pozdrawiam - Darek.
*  dflaga_at_elka.pw.edu.pl               *