Odp: Rozmowa na żywo przez internet

Autor: Blazej (ppblazej_at_polbox.com)
Data: Wed 05 Jan 2000 - 16:20:13 MET

> Testowalem to, ale strasznie przerywa. Znacznie lepiej
> dziala buddyPhone (darmowy, ale trzeba ogladac reklamy).
>
> PF

Ponownie witam
Dziekuje za odpowiedzi, takze te na priva.
Najwiecej propozycji padlo na Buddy Phone2 , sciagnalem,
zainstalowalem i wypróbowalem. Rozmawialem z Tony'm z
Texasu i kumplem z Warszawy. Niewiarygodne , dziala ( z
Ameryka lepsza jakosc polaczenia od telefonicznego).
Co do reklam w czasie uzytkowania Buddy'ego, jest Astalavista
z numerami seryjnymi, po reklamach ani sladu... Przepraszam
musze konczyc dzwoni do mnie znajomy z Kanady.
Z powazaniem
Blazej z Lublina