Re: Czy ktos kupowal.... RAZ JESZCZE

Autor: Siuto (siuto_at_kki.net.pl)
Data: Wed 05 Jan 2000 - 12:01:38 MET

Kipers wrote:

> Czesc !!!!!!!
>
> Ja jeszcze raz w kwestii formalnej :) wiem ze to dziwne zastanawiac sie
> nad tym, ale jak to sie dzieje, ze facet na stronie www.cennikpc.cjb.net
> ma wszystko TANIEJ o 100 zl niz znane mi hurtownie w hurcie :)))))

Zaloze sie, ze faktury Ci nie wysle wraz z przesylka ;)(wszystko jasne)

> Dlatego jestem podejrzliwy, i jezeli ktos jeszcze cos tam kupowal, a
> szczegolnie twarde dyski, to prosze dac znac :). Nie wiem poza tym, jak
> dysk zniesie podroz via SERVISCO. Prosze o opinie i dziekuje.

Zniesie napewno dobrze, o ile bedzie to servisco a nie PP a gosciu zna
sie na robocie i odpowiednio to zapakuje (gabka, odpowiednie pudelko
takie jak np. Seagate ma, moze jeszcze dopisac ze w srodku sa jajka ;))

--
          Pozdrawiam
            Siuto