Odp: Uszkodzony CD-ROM LG 24x

Autor: Szczepan Majdański (majdan_at_polmail.com)
Data: Mon 03 Jan 2000 - 23:41:22 MET

Masz taki sam problem jak ja teraz tylko u mnie jest jeszcze gorzej!
Jak już rozkręcałeśCD to wiesz że jest takie cos pod spodem co popycha takie
coś na końcu zaczepione o sprężynkę a tamto znowu opuszcza na płytę takie
coś większe (czarne).
Właśnie do tego doszedłem po paru godzinach motaniny ale i tak nie wysuwa
tacki z płytą
(bez płyty wysuwa). Chyba kupię używany CD. Odpisz na priva to pogadamy na
ten temat!

--
majdan_at_polmail.com lub majdan_at_polbox.com
Zapisz się na grupę dyskusyjną Muzyka