Ścieżka zgrana z jednej płyty nie mieści się na drugiej?!

Autor: Wojciech Grobel (wojteg_at_zeus.polsl.gliwice.pl)
Data: Wed 05 Jan 2000 - 01:34:08 MET

Witam
Przytafiła mi się dziwna (?) rzecz. Chciałem sobie skopiować płytę.
Zrobiłem tak, jak zawsze: Easy-CD Pro 95 v. 2.11. Zawartość płyty
przerzuciłem do okienka Easy-CD. Patrzę - płyta źródłowa nagrana w CD-ROM
XA (mode2). Dane zajmują 591MB (302674 sektory) (cała ścieżka, nie same
pliki). No to robię image - też CD-ROM XA. Zrobiłem, niby wszystko ok.
Jakież było moje zdziwienie, kiedy przy próbie nagrania płytki program
stwierdził, że dane się tam nie zmieszczą :-0. Patrzę, a image nie zajmuje
591MB, jak powinien, tylko 670-ileś MB, ale wciąż ma 302674 sektory.
Próbowałem też zczytać ścieżkę, korzystając ze specjalnej funkcji
programu, a nie tworzyć nową z plików - to samo. No to zrobiłem image w
CD-ROM (mode1) i... tutaj wszystko ok :-o. image zajmuje 591MB, mieści się
więc na płycie. Nagrałem w tym CD-ROM (mode1), płytka działa, ale...
strasznie mnie ciekawi cóż to się stało. Zawsze nagrywałem w ten sposób i
w CD-ROM XA nagrywało się normalnie, a tu takie coś... Przychodzi komuś
coś na myśl?

--
Wojciech Grobel
wojteg_at_zeus.polsl.gliwice.pl