Re: Nagrywarka TEAC CD R56S 6x24x -czy ktoś coś wie na jej temat

Autor: Michal Zielinski (zielinski_at_ckzeto.com.pl)
Data: Tue 04 Jan 2000 - 21:44:44 MET

> a czemu ?
> co jest zlego z btc

Naucz sie troche wiecej jezyka polskiego, moze wez jakies korepetycje, albo
tabletki.

What's wrong wit BTC nie da sie przetlumaczyc na polski slowo po slowie.

EXPERT! czekam na telefon na dwie karty !

Pozdrowienia
Michal Zielinski zielinski_at_ckzeto.com.pl ( Lodz)
Odpowiadajac usun REMOVE_ME z adresu
ICQ UIN: 9813568 +48 601 266310