Szybkosci SCSI

Autor: Jan Pieczykolan (pies_at_prokuratura.tarnow.pl)
Data: Tue 04 Jan 2000 - 22:05:30 MET

Witam !!!

Mam taki problemik, wlasciwie to czysto teoretyczny, ale nie do konca :^)))
Mam kontroler SCSI z magistrala U2W i Ultra - zwykla 50 pin. Pytanie, jezeli
podepne do ultry nagrywarke, ktora pracuje w Ultra 3 i powiedzmy ZIPa SCSI,
przez przejsciuwke na SCSI 1 (25 pin) to czy cala magistrala Ultra bedzie
pracowala z predkoscia ZIPa , czyli de facto najwolniejszego urzadzenia w
lancuchu ???

Pozdrawiam

PIES