Olimpiada informatyczna - Wyniki

Autor: Rafal Ramocki (maniac66_at_kki.net.pl)
Data: Tue 04 Jan 2000 - 21:07:15 MET

Własnie dostalem otrzymalem zawiadomienie z olimpiady informatycznej
mialem nastepujaca punktacje:
Browary : 41
Wirusy :30
Narciaze: 100 :)
Paski: 0 :(

Razem 171/400 pkt do zakalifikowania ptrzeba bylo conajmniej 118 pkt :)

mialem numerek cos w okolicach 220, a moje nazwisko jest na Ra......

Prozby:
1. Prosze, o przeslanie mi swoich wynikow zadan (w celach porownawczych)
2. Jezeli masz jakies zadanie na ponad 90 pointsow to mi je przeslij - ja
moge wyslac swoich narciazy (wraz z opisem)
3. Chcialem sie doweidziec ile osob startowalo, wiec jesli masz nazwisko na
Z przeslij mi (lub umiesc na grupie) swoj numerek (wraz z druga literka
nazwiska)

mail me: maniac66_at_kki.net.pl