Re: P200 i V3

Autor: Jakub Kaprzyk (qba_at_pluton.krakow.linux.org.pl)
Data: Tue 04 Jan 2000 - 19:42:49 MET

Radek <rj167250_at_zodiac.mimuw.edu.pl> wrote:
> On Tue, 4 Jan 2000, Artur Gawryszczak wrote:

> Ja na poczatku kupilem V3 2000 PCI do P233MMX i nie polecam
> V3 do takiego procesora. Bylo tylko ciut szybciej.
> Po prostu procesor nie nadazal za obrobka takich efektow jakie
> potrafi wygenerowac V3 ( w porownaniu z V1 jest tego duzo wiecej ).
> Jesli juz to polecalbym do takiego procka V2 albo Banshee.
> Widzialem dzialanie V2 z P166MMX i bylo ok.
> O wiele lepiej niz z V1 i P200.
> Pozdrawiam

Mi konfiguracja V2+P166MMX chodzi do dzisiaj chociaz czasy swietnosci tego
tandemu powoli odchodza w zapomnienie. Natomiast fakt faktem, ze np. taki
Unreal Tournament chodzi szybciej (nie licze przycinania zwiazanego z
mala iloscia pamieci operacyjnej - 32 MB i mieleniem dyku) niz na
Celeronie (tylko nie pamietm ktorym - chyba 300) i voodoo 1. Niedowiarkow
zapraszam do siebie :)

--
                                Jakub Kaprzyk
                                qba_at_nethq.net