Odp: Z jakiej karty sluchasz dzwieku?

Autor: Tygrysek (tygrys99_at_priv4.onet.pl)
Data: Tue 04 Jan 2000 - 16:47:26 MET

Użytkownik Siuto <siuto_at_kki.net.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:3871D01F.CC98878C_at_kki.net.pl...
<CIACH>
> Mowia mi wkolko ze SB Live (nie ma zadnej alternatywy dla niej?) ale
> slyszalem ze sa problemy z instalacja, ze czesto Winda sie wiesza, ze
> szumy wylapuje jakies chore itd. itp.

Kurcze, ja kupilem z polroku temu i jakos nmigdy winda mi nie zwisla przez
live'a, nigdy nie mialem problemu z instalacja (czytalem instrukcje
dokladnie), i jakos szumow mi nie wylapuje ...

Zapraszam do przestudiowania strony www.sblive.com ....

> --
> Pozdrawiam
> Siuto

PS: Nie uwazam ze SB Live jest najlepszy, ale wierz mi, ze jest w czolowce

           Tygrysek
Detroit młotek in my head
 tygrys99_at_friko4.onet.pl
   tygrys99_at_poczta.fm