Pytanie

Autor: softer (zzsky1_at_poczta.onet.pl)
Data: Tue 04 Jan 2000 - 14:30:51 MET

Czy istnieje jakis sposob, aby odciac calkowicie zasilanie w obudowie ATX?
Z wylaczaniem programowym nie mam zadnych problemow, tzn. gdy koncze
prace w Windows 98 komputer sam sie ladnie wylacza. Chodzi mi tylko
o to, ze gdy czasami uruchomie komputer z opcja "Tylko wiersz polecen
trybu awaryjnego" to potem nie mam mozliwosci wylaczyc maszyny. Chcialem
zaznaczyc, ze nie posiadam wylacznika zasilania z tylu obudowy.

Prosze o jakies rady na priva zzsky1_at_poczta.onet.pl