Odp: Z jakiej karty sluchasz dzwieku?

Autor: brutus (rafalj_at_sec.polbox.pl)
Data: Tue 04 Jan 2000 - 14:36:16 MET

karta SB LIve jest owszem niezla, ale sa na pewno lepsze, karty Turtle
Beach, Hoontech itd z procesorami dsp, SAM7**** sa lepsze niz ten wSB Live,
poza tym zwykle te karty maja dwa takie procki na sobie, niestety cenowo nie
wypadaja nawet poprawnie ale dobry model z jednym prockiem Sam7*** mozna
nabyc juz za okolo 600zl

Użytkownik Siuto <siuto_at_kki.net.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:3871D01F.CC98878C_at_kki.net.pl...