Odp: Problem z modemem Zoltrix Cobra 56k

Autor: Strażak (wojteck_at_box43.gnet.pl)
Data: Tue 04 Jan 2000 - 14:13:28 MET

Ja mialem tez takie perypetie. Zmienianie ustawien nie przynosilo
zadnego rezultatu. Powiec mi jaki dokladnie wykrywa modem i jaki masz
sterownik.. U mnie to byla wina sterownika. Na stronie
www.zoltrix.com/modem.htm sa najnowsze sterowniki. Sciagnij dokladnie
taki jaki wykrywa Ci modem. U mnie pomoglo. Pozdro

--
<Strazak> wojteck_at_box43.gnet.pl
ICQ 58647770