Re: Uwag : szef energetyki ostrzegl przed wylaczaniem kompow i urzadzen elektrycznych w firmach na 15 min,. przed godz. 24.00 w sylwestra, gdyz energetyka moze miec uszkodzenia

Autor: Bankowy (arpad_at_polbox.com)
Data: Tue 04 Jan 2000 - 14:03:00 MET

>o ile pamiętam, wskutek błędnego zadziałania automatyki
>chyba wskutek uderzenia pioruna [ czytałem o tym dawno
>więc może było inaczej ] błędnych decyzji człowieka
>i nagłych, niekontrolowanych wyłączeń dużych odbiorów

Heh, może jeszcze czegoś nie wymieniłeś??? :-) Konkretnie proszę... Chętnie
się dowiem co było powodem...

>nastapiło wypadnięcie z synchronizacji generatorów
>i w Nowym Jorku zapadła noc.

Z tego co ja słyszałem to... winne było wojsko... tak nieoficjalnie... ale
to już naprawdę tylko plotki...

>poszukajcie sobie na altaviscie "New York Blackout"

Jak już zacząłeś to może sam poszukaj... i opowiedz...

>pozdrawiam
>Pablo

Cześć...

e-mail: Bogdan.Skorupka_at_ien.pw.edu.pl
                    UIN: 44877025
                    Nick: Bankowy