Starocie - plyta GA586 pomozcie dobrzy ludzie !!!

Autor: Maciej Szmit (M.Szmit_at_mail.iw.lodz.pl)
Data: Tue 04 Jan 2000 - 12:05:41 MET

Hi All!
Mam problem: User zrobil sobie dobrze i ustawil haslo na Setupie (na
start komputera, niestety). Myslalem, ze problem jest drobny, zresetuje
sie bateryjke i juz. Niestety okazlo sie, ze plyta to tajwanski
wynalazek firmy GigaByte (wiekowa 586) gdzie bateryjka jest zintegrowana
z zegarem (taka gruba czarna kosc). Sprobowalem zewrzec nozki BIOS-a
(przy wylaczonej plycie) ale bez efektow. Czy ktos ma jakis pomysl
(prosze bez nadmiernej zlosliwosci, sam wiem, ze plyte w tym wieku
podklada sie pod tramwaj)
Bede wdzieczny za szybka odpowiedz na grupe lub lepiej priva

--
Maciej Szmit M.Sc.
http://www.iw.lodz.pl/MSzmit