Re: fly video i savage4

Autor: Tomasz Stafiński (jenot_at_mi5.org.uk)
Data: Tue 04 Jan 2000 - 10:19:08 MET

DarekJ <darek.jasko_at_rafineria-trzebinia.pl> napisał:
> Mam problem przy wspolpracy tych dwoch kart:
> po otwarciu okna programu programu fly video bez sygnalu na "telewizorku"
> widac snieg(sianie), ale wszystko zyje. Po podlaczeniu anteny pojawia sie
> obraz, ktory zostaje zamrozony(stop klatka) i caly komp wisi. Pomaga tylko
> twardy reset.konfiguracja to:
> plyta ABIT BE6
> Cel 300
> pam 64
> Fly video II Life View PCI
> S3 Savage 32 M AGP
> Ten sam proble byl na starej plycie (jakis clayton), natomiast nie ma
> [...]

Obawiam się, że nie jest to problem sprzętowy, a programowy.
Spróbuj nowych sterowników, zmień sterowniki od grafiki itp.
Generalnie pełnej stabilności nie udało mi się uzyskać ani pod
Win95/98, ani pod NT. Bywało różnie zależnie od wersji sterowników.

A skąd wiem, że to problem programowy? A stąd, ze pod linuxem nie
ma żadnych problemów... zawisło raz, na jakimś beta XSerwerze
do Savage'a. Teraz jest idealnie (Canal+ też).

Konfiguracja: Clayton MVP3, AMD 350, ColorMAX Savage4...

Pozdrawiam,

--
Tomasz Stafiński jenot_at_mi5.org.uk
           UIN: 48671031