Re: hp600 - "upierdliwie" rozmazuje

Autor: Piotr (piotr_at_narccomp.cjb.net)
Data: Tue 04 Jan 2000 - 07:36:31 MET

Użytkownik Najtvolker <najtvolk_at_free.com.pl> w wiadomooci do grup
dyskusyjnych napisał:3870b2c5.2879802_at_news.icm.edu.pl...
> Witam,
>
> Mam HP600 - juz ponad 3 lata.
> Troche ja czasem czyszcze.
> Gdy sie nic nie drukuje to ja przykrywam.
>
> Problem:
> ostatnimi czasy troche rozmazuje - dosyc delikatnie.
> Przy wiekszych literach (16pt) prawie tego nie widac,
> ale przy 8pt jest po prostu strasznie.
> Tak mniej wiecej co 3cm widoczne sa rozmazania
> jakby od pojedynczego wlosa, ciagnace sie przez cala
> dlugosc wiersza.
>
> Sprawdzalem karetke - zadnych smieci nie wykrylem.
>
> W rozny sposob probowalem ja czyscic, ale bez rezultatu.

> [...]
Mialem to samo wymienialm atramenty i nic zaz bylo tych mazow wiecej
innym razem miej ale zawsze byly (1 rok) az pewnego dnia wyjelem atrament
i przygladnelem sie karetce od spodu okazuje sie ze lubi lapac puch z
papieru wlasnie te wloski i przyklejac do siebie one potem jada razem z nia
po papterze i nasaczaja sie atramentem od swierzego druku a efekt
to juz znasz :-))))

Piotr