Re: HP815

Autor: Paweł Nowak (pnowak_at_elimp.com.pl)
Data: Tue 04 Jan 2000 - 01:11:48 MET

> Mam pytanie.
> Czy ktoś z szanownych grupowiczów spotkał się z drukarką HP815.
> Jeśli tak, to proszę o pomoc.
> Mam problem z wydrukiem polskich liter np. ę,ą itp w W95.
> Jeżeli piszę jakiś tekst np. w Wordzie, to na ekranie jest OK, a na
wydruku
> nie.
> O co może chodzić?
Jeżeli problem jest z Wordem, z np z Excelem już nie to chodzi o obsługę
Unicode w officce97. Musisz dopisać flags=8192 w rejestrze.
Uruchom regedit, przejdź do klucza:
HKEY_CURRENT_USER\SOFTWARE\Microsoft\Office\8.0\Word\
prawy klawisz myszy i Nowy->klucz
tu wstaw nazwę twojej drukarki taką jak masz w rejestrze. (chyba powinna być
taka sama jak nazwa drukarki w panelu sterowania->drukarki)
Wejdź do nowo utworzonego klucza i ...
Kliknij prawy klawisz myszy i Nowy->wartość ciągu. Nazwij to flags i nadaj
wartość 8192. Zrestartuj komputer.
Jako przykład o co chodzi możesz zobaczyć klucz
HKEY_CURRENT_USER\SOFTWARE\Microsoft\Office\8.0\Word\Microsoft Fax
Powodzenia
Toper