Re: nagrywarki

Autor: Andrzej Lawa (lawa_at_priv1.onet.pl)
Data: Mon 03 Jan 2000 - 20:17:29 MET

Użytkownik Robert Jezierski <jezierski_at_amos.com.pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:368BB3F4.7671CF3C_at_amos.com.pl...
> Andy Smith napisał:

[ciach]

> więcej płyt, niż Ty znajdziesz argumentów na obronę nagrywarek IDE a
interfejsu
> SCSI używam od 1991 roku i jakoś nie jestem zawiedziony jego
stabilnością...

Nie powiem, że IDE jest lepszy od SCSI (bo nie jest). Ale jest wystarczający
(choć może to dlatego, że moja nagrywarka nagrywa z tylko dwukrotną
prędkością) i jeszcze nigdy nie narzekałem.

[ciach]

> P.S. Od lat używam wyłącznie dobrych płytek CD, dobrych nagrywarek i
dobrego softu.

Z ciekawości: jakich płytek?