Re: Asus P2B

Autor: MR. (mr_at_antyspam.pl)
Data: Mon 03 Jan 2000 - 23:47:02 MET

wydaje mi sie, ze to rozsadna cena... płyty asusa przymaja sie w czolowce
jesli chodzi o ceny, jesli zalozymy, ze obudowa to conajmniej 100 zl to
plyta wychodzi 300 i jesli jest sprawna to moim zdaniem warto, mialem kiedys
taka i bylem zadowolony, teraz mam p2b-f i tez jestem

pozdrawiam
artur

38712055.F6A03364_at_dino.open.net.pl...