Re: AMD k6-2 czy taki dobry ?

Autor: ALGI (planes_at_ulgo.koti.com.pl)
Data: Mon 03 Jan 2000 - 22:33:16 MET

Dnia Sun, 02 Jan 2000 20:21:16 +0100, Dentarg <dentarg_at_lublin.top.pl>
napisał(a):

>No ale wytlumacz mi ... seti nie prowadzi olbrzymich transferow do i z
>pamieci ... chipset ma tu minimalne znaczenie ... najwazniejszy jest
>procesor ... skoro zwiekszam jego predkosc o 70% czy nawet wiecej, to
NIE! NIE! Po trzykroc NIE!
Obliczenia w SETI strasznie "zamiataja" po pamieci - AFAIR Seti bierze
sobie ok 15MB na obliczenia - dlatego np. celer i PII z tym samym zegarem
jesli licza SETI to jednak PII wygrywa bo ma wiekszy cache (mimo iz Celer
ma 2 x szybszy cache bo taktowany 1:1 a nie 1:2 w stos do Mhz proca)
Poczytaj na stronach Seti - jest tam opisane jak dziala SETI i ze "w
pamieci dzieje sie burza" .... czy jakos tak :)))

>seti tez mogloby przyspieszyc ... naprawde dziwne ... po za tym jak
ano powinno...

>Raczej nie bede, chce wsadzic w tego kompa max procesor jaki sie da i
>koniec ... do upgradow mam inny ... swoj ;)).
czyli ten komp to juz taki "kalkulator" do Seti? :)))

>Pisze szczera prawde ... moze da sie jakos programowo powlaczac jakies
>inne ukryte mozliwosci tego procka ... tak jak wlaczylem write
>allocate ?
ja bym sie zastanowil jeszcze nad BIOSem - czy bios ma "obsluge" K6-2???
W sumie procek ten jest zgodny/kompatybilny z kodem x86 ale nie
_taki_sam...

AFAIR ta plyta nie jest jakas tam super-firmowa ale moze znajdzie sie jakis
upgrade Biosu w necie.... poszukaj... (no chyba ze to juz robiles :)

--
ALGI                       GALERIA SAMOLOTÓW http://planes.koti.com.pl
planes_at_ulgo.koti.com.pl                      http://latajace.skrzydla.com