Odp: pytanie o sprzet

Autor: Blazej (ppblazej_at_polbox.com)
Data: Mon 03 Jan 2000 - 21:20:15 MET

Witam
Posiadam karte Elsa Erazor X, kupujac ja bralem pod uwage
sterowniki z których slynna byla ta firma. Niestety po zainstalowaniu w moim
PC (pamiec 128, P lll 500. Asus p2b) okazalo sie , ze chodzi gorzej od
poprzedniej mojej Elsy Banshee. Zawieszanie podczas grania, poprzeczne pasy
na ekranie, gamma na maxa, a i tak za ciemno. Wkurwilem sie niesamowicie,
ale po sciagnieciu najnowszych sterów, do tego w wersji beta, wszystko
minelo. Teraz mam ideal. Niestety niesmak pozostal.
Z powazaniem
Blazej z Lublina

Użytkownik Gerard Bokota <gerard_at_tytus.itma.pwr.wroc.pl> w wiadomooci do
grup dyskusyjnych
napisał:Pine.LNX.4.10.10001031924050.1293-100000_at_tytus.itma.pwr.wroc.pl...