Nagrywarka Samsung SW-206

Autor: Piotr Zych (zing_at_poczta.onet.pl)
Data: Mon 03 Jan 2000 - 19:50:05 MET

Witam wszystkich specow!
Mam niemaly problemik ktorego sam rozwiazac nie potrafie.

W numerze Chipa z grudnia '99 zamieszczono wyniki porownawcze testu kilku
nagrywarek CD-RW. Zdecydowalem sie na zakup Samsunga ktory zdecydowanie
najkorzystniej wypadl w testach Econo.
Kupilem, zainstalowalem, nagralem kilka plytek Cd-audio i co...?
Po umieszczeniu takiej plytki w domowym, dosc leciwym co prawda odtwarzaczu
Cd okazalo sie ze moje nagrania zawieraja mnostwo trzaskow a przy dzwiekach
(np.talerzy) brzmienie zmienia sie nie do poznania, jak gdyby cos
syczalo....???!!!! powtorzylem test na dosc nowoczesnym zestawie muzycznym i
problem delikatnie zmalal(?) syczenia i (morfingu dzwiekowego:-) juz nie
uslyszalem ale trzaski pozostaly....:-(
Moze problem lezy w predkosci nagrywania dyskow (6x)
lecz po jej zmniejszeniu do (2x) nic nie pomaga....

Plyty nagrywalem korzystajac z zestawu Wav'ow zrippowanych za pomoca
AudioCatalysta a po wstepnym odpaleniu w Winampie graly bez zarzutu.

Wypalalem programikiem "Adaptec Easy Cd creator" przy predkosci 6x
Nosnikami byly czerwone zwykle plyty BASF, kolorowe TDK i Nashua

Moja konfiguracja to PII 266, plyta Microstar Ms-6117, 64Mb ramu,HDD- 3GB
Samsung, 32xCD-rom Acer i ten nieszczesny Samsung sw-206

Naprawde nie wiem co robic dalej....

Z gory dziekuje za wsparcie w tej kwestii.

Piotr Zych