Doradźcie ........

Autor: Jarek Bokszczanin (drawsko_at_inet.com.pl)
Data: Mon 03 Jan 2000 - 14:48:38 MET

Składam sobie powoli kompa, kupiłem juz kilka rzeczy m.in. płytę ASUS-a
P3B-F, mam już też modem SB Live 1024, DVD Samsunga i dysk 13 GB Seagate,
zamierzam dokupić balerona 433 i 64 DIMM-a. NIe jestem jednak zdecydowany co
do karty graficznej, myślałem o Rivie TNT2 M64 albo o ATI all in wonder.
Chciałbym pograc z porządnym wsparciem ( OPEN GL, albo 3dfxior) ale też żeby
karta niekoniecznie tylko temu służyła. Wiadomo, że jedynym ograniczeniem
jest kasa. Co radzicie SZANOWNI GRUPOWICZE???

Jarek Bokszczanin
Internet: jarkozi_at_box43.gnet.pl
WWW: thebeast.topnet.pl
GSM: 603117348