Re: Czy dyskwalifikować kineskop Trinitron?

Autor: Witold Masznigut vel Vitto (vitto_at_box43.gnet.pl)
Data: Mon 03 Jan 2000 - 14:15:09 MET

Dnia Wed, 29 Dec 1999 08:59:50 GMT , A.C. <ac__at_friko6.onet.pl> po
dogłębnym przeanalizowaniu mojej wypowiedzi napisał:
> [...]

to chyba tego na własne oczy nie widział, przez 4 lata jechałem na
14-calowym daeewo ale niestety zaczął umiewrać ,szukałem oglądałem
(raczej tylko wizualnie,bo w monitorach jestem laik) ,i sam się bałem
tych dwóch drucików - w końcu kupiłem monit. na k. sony i jakoś mi nie
przeszkadzają a nawet ich nie widzę a patrząc na to jako donowy
użytkownik komputera bez wykonywania jakiś super prac 2d/3d twierdzę
że narzekanie na te cienkie jak włos druciki,nie zawsze widoczne,jest
trochę dziwne (śmieszne) .

--
pozdrowienia Vitto
icq 35604090