Savage 4 i OpenGL

Autor: Borejszo Adam (borejszo_at_poczta.fm)
Data: Mon 03 Jan 2000 - 14:05:15 MET

Jakis czs temu kupilem karte graficzna Savage 4 (8MB).
Wiem, ze to nie Ferrari lecz mi zupelnie wystarczy.
W wielu grach spisuje sie na ok i jestem z niej zadowolony,
ale jak zawsze jest jakis mankament, a brzmi on tak:
Nie potrafie odpalic zadnej gry w OpenGL, sterowniki jakie posiadam
sa albo zle albo nie wystarczajace a zwlaszcza Glide2x.dll

Prosze o wszelka pomoc tych ktorzy maja taka karte, lub tych ktorzy
zetkneli sie z takim problemem.
Za wszelkie wskazowki serdecznie dziekuje.
borejszo_at_poczta.fm