Re: DVD - karty dekodujace Dolby Digital

Autor: Robert Kowalski (robert.kowalski_at_lama.org.pl)
Data: Mon 03 Jan 2000 - 10:49:09 MET

Użytkownik Andrzej Paszkowski <paszczak_at_poczta.onet.pl> w wiadomooci do grup
dyskusyjnych napisał:386d5d41.3828983_at_news.tpnet.pl...
> Czesc!
>
> Potrzebuje Waszej porady - zamierzam kupic taka karte i w tej chwili
> rozwazam dwa modele:
> - Vivatec Tango PCI Pro AC-3
> - WinMax XWave 516
> Ktora wybrac? Zalezy mi glownie na jakosci dzwieku podczas odtwarzania
> DVD. Gier uzywam sporadycznie. Z jakimi programami do odtwarzania DVD
> wspolpracuja te karty? Prosze o opinie szczegolnie osoby, ktore
> posiadaja lub testowaly te karty. A moze macie inne propozycje?
> Interesuja mnie jednak _wylacznie_ karty w 100% dekodujace AC-3, a nie
> [...]

Wiesz ze dzwoni ale nie wiesz gdzie.
Live! daje przez wyscie cyfrowe SPDIF sygnal AC3 bez problemów. Podlaczasz
to do dekodera AC3 i masz wszystkie 6 zródel dzwieku.
Zamiana Dolby Digital na 4 glosniki nastepuje wtedy kiedy chcesz sluchac
tego bezposrednio z Live! który ma tylko wyjscia na 4 glosniki.
Jesli chodzi Ci o wyjscie z samej karty na 6 glosników to jest test karty
Yamaha na http://tvmania.pl dzial DVD.

--
Pozdrówka
Funky