Re: [Excel] "SLOWNIE:" z wartosci liczbowej

Autor: Robert Kowalski (robert.kowalski_at_lama.org.pl)
Data: Mon 03 Jan 2000 - 10:09:47 MET

Użytkownik Marcin "STIG" Saldat <stig_at_artists.gfx.pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:84nknu$3ui$1_at_sunsite.icm.edu.pl...
> Czy ktos posiada i uzywa jakiegos plugina do Excela (97), ktory
zamienialby
> wartosc liczbowa z danej komorki na wartosc tekstowa w takiej postaci jak
na
> rachunkach... (1 220 000 zl | Slownie: jeden milion dwiescie dwadziescia
> tysiecy zlotych 00/100)
> Slyszalem, ze mozna sobie z tym poradzic w standardowy sposob, ale wiem
> rowniez, ze wymaga to duuuzo pracy, a i tak nie wiem nawet jak sie do tego
> zabrac...

Napisz sobie, bardzo prosta procedura oparta na kaskadzie SELECT CASE.
Moja procedura zamieniająca liczbę do 9999999 na słownie ma tylko 192 linie
kodu.

--
Pozdrówka
Funky