Re: Kto jeszcze pa klopoty z Pentagramem Omen?

Autor: Robert Kowalski (robert.kowalski_at_lama.org.pl)
Data: Mon 03 Jan 2000 - 09:41:11 MET

Użytkownik Maciej Lewandowski <malew_at_wlkp.top.pl> w wiadomooci do grup
dyskusyjnych napisał:38705CEB.9B51BBB6_at_wlkp.top.pl...
> Drodzy moi - jesli ktos praktycznie rozwiazal probelmy z modemy
> Pantagram Omen 56k internal to prosze o kontakt. Maksymalna predkosc
> jako udalo sie uzyskac znajomemu to 14400, do tego zrywa.
> Moze jakies dodatkowe init-strigi?

Nie znam odpowiedzi na twoje pytanie, mam jednak swoje pytanie.
Czy na tym modemie jest mozliwe odebranie faksu po podniesieniu sluchawki
bez wlaczonego komputera?
Czyli komputer jest wylaczony, dzwoni telefon, podnosze sluchawke, slysze
pisk faksu po drugiej stronie, naciskam odpowiedni przycisk na modemie,
odkladam sluchawke, faks zostanie odebrany i zapamietany w modemie.

--
Pozdrówka
Funky